Hej lokalpatriot! Får vi lov att berätta lite mer om hur automagisk fakturering fungerar?

Först och främst, nej det är inget reklamknep. Vi sitter faktiskt i Malmö 😊 På Nordlinds väg 95.

Vad vår lösning gör är att den automatiserar hela din kundfakturering. Vi tar hand om utskick, påminnelser, inkasso och även bokföringen av kundfakturorna. Det är dessutom ganska svårt att hitta ett affärssystem som vi inte synkar med.

Vi kom i kontakt med FINQR då vi behövde hjälp med att effektivisera samt säkra våra fakturaflöden och betalningar. Efter en enkel och smidig implementering har vi nu helt automatiserat flödena. Vi sparar åtskilliga timmar på att slippa att manuellt fakturera och driva in betalningar, samtidigt som vi säkrar att inga fakturor missas. En extra stjärna för exemplarisk support!
Samir SmajicCEO & Founder, GetAccept

Bättre överblick och kontroll samt minskade kostnader och mer tid sparad

FINQRs lösning är fullproppad med så många möjligheter, så vi tänker inte ens försöka rabbla upp alla här. Däremot vill vi gärna berätta vad effekten blir när våra kunder börjar arbeta oss.

En del är oroliga att automatisering skulle innebära att man tappar kontrollen och översikten, men det är snarare tvärt emot. Kunderna berättar att de fått bättre kontroll sedan de började med FINQR. I vårt program har du stenkoll på alla fakturorna och vilket stadie de befinner sig i. Du kan till och med se så detaljerat som om någon öppnat exempelvis ett fakturamejl.

I snitt sparar man 4 minuter per faktura genom att använda oss. Men ofta är det fråga om mycket mer. Tänk själv, du slipper distribuera fakturorna, sköta påminnelser och inkasso samt bokföring av betalningarna. Att priset för att skicka en faktura med FINQR dessutom är lägre än en vanlig portokostnad, är ju inte helt fel det heller.