Nu har du chansen att utvecklas till svart bälte i kundservice, lära dig en massa nytt och samtidigt ha riktigt roligt på jobbet. Game on?

Tillträde från och med april 2019
Tjänsten är placerad i Malmö
Heltid, Tillsvidare (6 månaders provanställning)

Är vi en match?

Är du i grunden en person som har lätt för att bemöta olika typer av människor på ett tryggt och pedagogiskt sätt? Vill du jobba i ett ungt, fokuserat och modernt företag fyllt med skratt, nörderier och en och annan pingpong-match?

Tycker du dessutom att det är intressant med ekonomi, utan att för den delen vara en torrboll, då vill vi gärna träffa dig 😊

Nördfakta

Om du är nördig som oss, så har du säkert upptäckt att katten på bilden bannemej inte har en ninja-outfit. Vi håller med dig, men vi kunde inte hitta en katt i ninja-kläder, så bilden fick duga 🧐

FINQR, vad är det för något?

FINQR skapades för att vi ville hjälpa företag med att få bättre kassaflöden (d.v.s att det stabilt kommer in mer pengar än vad som lämnar). FINQR är en digital lösning som företag använder för att automatisera sin fakturering, sköta inkassoärenden och finansiera sin verksamhet.

Med FINQR sparar företagen arbetstid, får in sina pengar snabbare, samtidigt som de får en bättre överblick över sin ekonomi. Låter smidigt, eller hur?

Skills som är bra att ha

Hög servicemedvetenhet & Pedagogisk90%
90%
Lätt för att lära dig nya system och saker80%
80%
Personlig integritet och noggrann80%
80%
Goda språkkunskaper, svenska och engelska75%
75%
Klarar av parallella och varierande uppgifter75%
75%
Humor och lite nördig70%
70%
Intresse för och/eller erfarenhet av ekonomi60%
60%

Detta kommer du arbeta med

Som del av vårt team för kundservice kommer du arbeta med löpande handläggning och support för våra kunder och deras fakturamottagare. Du kommer även arbeta med att introducera nya kunder till FINQR och ge dem en flygande start.

Exempel på supportärenden kan vara att svara på frågor om FINQRs tjänst, fakturor, inkassoärenden och finansiering av fakturor. Låter det komplicerat? Ingen fara, vi finns alltid här för dig och utbildar och stöttar dig så att du ska känna dig trygg i din roll!

Supporten mot kunder sker via telefon, chatt och mejl. Arbetet görs i system för kundservice, kommunikation och administration. Så är du en fena på kortkommandon och snabb med muspekaren och tangentbordet, så kommer det förenkla din arbetsdag mycket 😊

Jag ser fram emot din ansökan 😊

Jag heter Sara och det är jag som är teamleader för kundservicen på FINQR. Det är mig som du kommer ha som din närmsta kollega.

Vi är ett sammansvetsat, glatt och fokuserat team på FINQR, och de flesta av oss sitter på Malmökontoret. Och även om vi börjar växa ifrån startup-stadiet så har vi fortfarande fatboys, pingisbord och glider runt i strumpor.

Tjänsten är tillsatt

Tack till alla som visat intresse 😃