Bli Systempartner

Har du ett affärssystem eller branschspecifikt system som du vill strö lite extra teknikglitter över? Med FINQRs plattform adderar du enkelt fakturaservice-funktionalitet och tar dina kunder steget närmre Ekonomi-Nirvana med optimerad likviditet.

Vi tror inte på slutna system. Vi tror på smarta integrationer och samarbeten som tar både vårt och andras system framåt. Välj vad som passar er bäst: bygg in vår lösning i ert system, eller synka ihop dem genom vårt smidiga API. Vi står alltid redo att hjälpa er.

  • Kul att du vill veta mer 😄

    Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort. Du når oss även via telefon 010-150 81 99.
  • Därför behöver vi att du samtycker till vilka syften vi får lov att behandla dina personuppgifter.
  • Läs i vår policy hur vi behandlar personuppgifter
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Fördelarna för dina kunder

Huvudeffekten av att använda FINQR-plattformen är förbättrad Likviditet.

Betalt snabbare

Det kan låta som magi att användarna av FINQR-plattformen sänker sina kredittider med allt från 15-35 % och ibland ännu mer. Men det är resultatet av ett väloljat maskineri där flödena och tekniken har trimmats och justerats baserat på vår erfarenhet av vad som fungerar bäst.

Mindre administration

Den administrativa bördan för ekonomiavdelningen minskar drastiskt genom FINQR. Detta tack vare att hela fakturaflödet är automatiserat, från synkning av fakturor till distribution, påminnelser, inkasso, betalning, hantering av oplacerade inbetalningar och bokföring av inbetalningar.

Modern betalupplevelse

Det är inte bara ekonomiavdelningens upplevelse som är viktig. Fakturamottagaren ska också känna förtroende och få en optimal betalupplevelse. Oavsett distributionsmetod så skapas det alltid en webbfaktura som mottagaren når genom vår smidiga portal. Här har mottagaren översikt över alla sina fakturor, aktuellt saldo och kan välja betalmetod.

Fördelarna för din verksamhet

Huvudeffekten för systempartners är adderat mervärde till befintligt erbjudande och stickiness.

Lätt att implementera

Att komma igång med FINQR-plattformen är enkelt både för dig och dina kunder. Bygg in oss i ditt system eller integrera med hjälp av vårt API. Välj om du vill bygga integrationen själv eller om du vill anlita oss. Det finns även möjlighet för att white labela hela plattformen.

Inbyggd regelefterlevnad

Du slipper själv att söka och underhålla tillstånd för exempelvis inkassoverksamhet och delbetalningar. Regelefterlevnad är inbakad genom FINQRs plattform.

Helt automatiserat

Få hela processen med distribution, påminnelser, inkasso, betalning och bokföring av inbetalningar helt automatiserad för dina kunder. Slipp krångel med att manuellt integrera mot olika distributörer, e-fakturaväxlar, inkasso-bolag, betallösningar med mera.

Detta säger våra kunder & Partners

Moduler för hela kundreskontran

Med FINQR-plattformen automatiserar du hanteringen av din kundreskontra. Välj vilka moduler du vill använda och kombinera ihop dem till en kraftfull lösning som täcker in alla dina behov.

Fakturering

Fakturera genom e-post, SMS, brev och e-faktura. Mottagaren har även tillgång till fakturan i webbformat.
launchLäs mer

Inkasso

I flödet ingår påminnelser, inkassokrav och löpande hantering hela vägen till juridisk rådgivning och efterbevakning.

Betalning

Erbjud smidig betalning av fakturan genom Banköverföring, Kort, Swish, Delbetalning, Autogiro & E-faktura.
launchLäs mer

Bokföring

När betalningen kommit in prickar vi automatiskt av den i ditt ekonomisystem. Tillgång till händelser & verifikat.

Factoring

Sälj dina fakturor när du behöver tillgång till kapital extra snabbt. Kan fås med eller utan regress. Pengarna inom 24h.
launchLäs mer

Vad blir nästa steg?