Vi är väldigt nöjda med hur enkelt det är att använda FINQR för betalningspåminnelser och Inkasso. Integrationen med Younium gör det hela smidigt och användarvänligt. Är också väldigt nöjd med teamet på FINQR. Tummen upp!

Har du obetalda fordringar i andra länder? Vi bedriver inkasso både inom och utanför Sverige med hjälp av lokala experter som är insatta i landets lagar, regler och seder.
Genom FINQR får du det bästa av två världar: den senaste tekniken i kombination med specialistkompetens. Utgå från våra standardflöden eller skräddarsy mot olika kundgrupper.
Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort.
Du når oss även via telefon 010-150 81 99.
Vad kul att du vill börja använda vår Påminnelse- och inkassotjänst. Fyll i formuläret så skapas ditt konto samtidigt som en av våra specialister hör av sig för att hjälpa dig igång.
Har du frågor? Slå oss en pling på 010-150 81 99 eller mejla [email protected]
Ingen bindningstid. Byt eller avsluta när du vill.
Vår höga genomsnittliga återvinningstid gör att du får pengarna snabbare på kontot.
Tack vare erfarenhet & smart teknik så lyckas vi med 95 % av ärendena.
Vår support hjälper dina kunder med ärendefrågor. 8/10 ger högsta betyg.
Vi har ett av de modernaste inkassosystemen i ryggen när vi gör vårt arbete. Detta gör att våra processer är snabbare, smartare och att du kan skräddarsy dina kravflöden för olika kundkategorier.
Något som ofta rationaliserats bort inom traditionellt inkasso är den personliga kontakten. Här gör vi tvärt emot! Medan de gamla aktörerna ofta undviker telefoninkasso och annan typ av manuell uppföljning, så lägger vi extra tid på dessa moment. Det ökar lyckandegraden och ger en mänskligare approach mot dina kunder.
Det finns ingen internationell lagstiftning för att driva in obetalda fordringar. Varje lands lagstiftning är unik. Lägg sedan till skillnader i kultur och seder, så får du snabbt en ganska komplex situation.
Vi samarbetar med de bästa lokala aktörerna som har indrivningstillstånd i respektive land där du vill driva in en skuld. Oavsett ärendets komplexitet så har du alltid bara en kontaktpunkt: oss på FINQR. Allt för att tydligheten och enkelhetens skull.
Vi är väldigt nöjda med hur enkelt det är att använda FINQR för betalningspåminnelser och Inkasso. Integrationen med Younium gör det hela smidigt och användarvänligt. Är också väldigt nöjd med teamet på FINQR. Tummen upp!
Med FINQR har vi minskat vårt rörelsekapitalbehov substantiellt och lyckats minska våra genomsnittliga kundfordringar med ca 10 dagar. Vi har dessutom kunnat minska den administrativa tiden internt motsvarande ¼ tjänst.
Med FINQR så får vi något som vi inte sett någon annanstans. Vanligtvis med liknande tjänster så är det som att skicka ut fakturorna i ett svart hål. Nu har vi istället stenkoll på flödena och ser status för dem. Vi får förbättrad betalningsvilja med bibehållen kundnöjdhet, samt ännu bättre koll på likviditeten.
Vi på Sendify värdesätter att ha en samarbetspartner som förstår våra utmaningar och är lyhörda för feedback. Som vår faktureringspartner kan vi lita på att de sköter uppföljning och indrivning av fakturor, vilket ger oss tid till att göra det vi är bäst på – hjälpa småföretagare att förenkla sin frakt.
Vi valde FINQR för att det är ett modernt och nytänkande bolag som på ett smidigt och flexibelt sätt kan öka betalupplevelsen för våra fakturakunder.
Vi hjälper allt från den lokala byggaren till det stora multinationella mjukvarubolaget att få betalt snabbare. Vi jobbar både med B2B och B2C-inkasso.
Generellt kan man säga att B2C är en relativt enkel kravhantering. Vad som däremot är mer komplext, kräver flera typer av flöden och ofta rör mycket större summor är B2B. Detta är vi specialister på!
Det finns tre sätt för hur du skapar dina påminnelser och inkassokrav i FINQR: Manuellt inne i plattformen, filimport, eller från ditt affärssystem med en integration.
Vi har flertalet färdiga kopplingar till olika system. Saknar du ett system är det bara att höra av dig så tar vi fram en koppling.
Skapa ett konto direkt eller hör av dig till oss om du har frågor. Ring oss gärna på 010-150 81 99
Kontakta oss eller skapa ett konto direkt så hjälper våra specialister dig att komma igång.
Startavgiften för ett ärende är 500 kr. Två provisionsnivåer, en utanför och en inom Europa.
Ingen bindningstid. Byt eller avsluta när du vill.