Det är skönt att både avprickning, aktivering och kreditering sker automatiskt efter betalningar. Det har sparat oss mycket tid och gjort oss snabbare i vår service.

Att vårda medlemmar och samtidigt arbeta med att få in betalningar är som bekant inte alltid helt enkelt. Det kan kosta både tid och pengar att få in medlemsavgifter. Med FINQR sköts både avisering, kreditering och bokföring automatiskt, oavsett ekonomisystem.
Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi så snart som möjligt.
Du skapar medlemsfakturan i det affärssystem som du är van vid att använda och det vill vi att du fortsätter med. FINQR går att koppla på oavsett vilket affärssystem du använder. Det gör att vi kan hämta avier och pricka av dem åt er – helt automatiskt. Du skapar avin – vi tar hand om resten.
Medlemsavierna skickas ut på det sätt som du föredrar. FINQR kan distribuera avier via post, e-post och som e-faktura. Vi ser till att ditt varumärke har första parkett på allt som din kund ser. Det är ditt företag som din kund har köpt något av och därför är det ditt varumärke som ska synas.
Bara för att vi automatiserar din avisering, betyder det inte att din kontroll minskar, snarare tvärt emot. I FINQR har du överblick och stenkoll på alla medlemsavier. Du kan gå in i detalj och justera enskilda flöden och följa i vilket stadium en avi befinner sig.
Att påminna medlemmar om avier är troligtvis inte anledningen till varför du startade din verksamhet. Processen kan bli både resurskrävande och riskabel för relationen. FINQR kan skicka automatiska, vänliga påminnelser till dina medlemmar, och även kreditera fakturan automatiskt vid utebliven betalning.
Det är skönt att både avprickning, aktivering och kreditering sker automatiskt efter betalningar. Det har sparat oss mycket tid och gjort oss snabbare i vår service.
Då vi hanterar en stor administration krävs en effektiv lösning för vår faktureringshantering. FINQR har den kunskap och de verktyg som krävs för att tillmötesgå våra behov samtidigt som man erbjuder en mycket bra kundsupport, både för mig som företag samt för klubbens medlemmar.
Vi valde FINQR för att det är ett modernt och nytänkande bolag som på ett smidigt och flexibelt sätt kan öka betalupplevelsen för våra fakturakunder.
Genom att använda FINQR Fakturaservice har vi stärkt relationen till våra kunder samtidigt som vårt interna arbete blivit mer tids- och kostnadseffektivt. Vi kan fokusera mer av våra interna resurser mot rätt mål: att stödja startups i deras tillväxtresor.
Vi behövde hjälp med att effektivisera samt säkra våra fakturaflöden och betalningar. Efter en smidig implementering har vi nu helt automatiserat flödena. Vi sparar åtskilliga timmar på att slippa att manuellt hantera allt.
Som ett av Nordens största inkassobolag, var vi på jakt efter en modern systemleverantör med musklerna för att kunna hantera våra stora flöden. Vårt val föll på FINQR, dels för att de ligger långt fram med sin teknik och dels för att de är mycket lyhörda och servicemedvetna.