Produktnyheter februari: Ännu bättre koll på bokföringen och faktureringen

Man skulle kunna säga att flitens lampa lyst under januari, men det är en underdrift. Det är snarare flitens strålkastare som varit igång. Vi är så glada och stolta över att kunna presentera alla nyheter i FINQR som vi nu släpper i februari. Vilken är din favorit?

Ännu bättre spårbarhet för fakturor

Nu kan du i fakturahändelser komma åt samtliga påminnelser och andra dokument som har genererats i flödet.

Förbättrad avstämningsfunktion för bokföring

Låt oss presentera ett helt nytt menyval: ”Bokföring”. Detta menyval tar dig till dina aktiva klientkonton. Välj det konto i listan som du vill titta närmre på. I informationen ser du vilket bokföringskonto som är kopplat till din bokföring.

Om FINQR är uppkopplat mot ditt bokföringssystem så ser du status i listan för om bokföringen har synkats eller om något har gått fel.

Ny ärendetyp för ”misslyckad bokföring”

Här kan du se all bokföring som vi inte har lyckats synka över till ditt bokföringssystem om vi är uppkopplade mot detta. Du kan även själv se orsaken och göra ett nytt försök om du har rättat till felet. Du kommer även åt underlag för konteringen under prickarna till höger om du manuellt vill bokföra transaktionen.

Förbättrad felhantering under ”analysera”

Även under Analysera -> Inbetalningar och Analysera -> Utbetalningar kan du nu filtrera fram bokföringen som vi inte har lyckats synka över till ditt bokföringssystem. Du kommer även åt underlag för konteringen under prickarna till höger om du manuellt vill bokföra transaktionen.

Vi finns alltid här

Hoppas du är lika glad över produktnyheterna som vi är. Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har frågor. 😎

Mejla [email protected], eller ring oss på 010-150 81 00

Delad glädje, är dubbel glädje

Kategorier & taggar för denna artikel:

Tips på liknande läsning