Använd fakturans VIP-status

Det finns få kanaler som får så mycket aktiv uppmärksamhet som fakturan, oavsett om den riktar sig till en privatperson eller en organisation. På FINQR har vi tagit fasta på fakturan som en kanal för relationsbyggande, och vi erbjuder dig professionell hjälp med framtagande av budskap och design av innehållet.

Bli kontaktad om budskapshjälp för fakturor

Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi så snart som möjligt.

  • Därför behöver vi att du samtycker till vilka syften vi får lov att behandla dina personuppgifter.
  • Läs i vår policy hur vi behandlar personuppgifter
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Detta ingår
  • Konsultation
  • Framtagande av budskap
  • Design av budskap
  • 1 korrekturgenomgång

Så här fungerar det

Vi vet att långt ifrån alla företag har möjlighet att själva designa budskap och lägga tid på att ta fram snillrika texter. I vissa fall har man kanske möjligheten, men tiden räcker inte till.

Vi har gjort det så enkelt och smidigt som möjligt för dig som kund. Du får tid med en budskapsspecialist på FINQR. Ni går igenom önskemål och spånar idéer. FINQR producerar budskapet och lägger in det. Sen är ni redo att bygga relationer via fakturan!

Vi arbetar utifrån 4 fokusområden

Försäljningsstärkande

Budskap som på ett respektfullt sätt triggar mottagaren att köpa till, eller köpa mer av en vara. Kan vara genom unika erbjudande eller “tack”-rabatter.

Aktivitettriggande

Budskap med syfte att aktivera läsaren och få denne att agera. Kan handla om “värva en vän”-kampanjer, besöka event, tävlingar eller andra typer av uppmaningar.

Varumäreksbyggande

Budskap som syftar till att förstärka uppfattningen av ert varumärke. Kan handla om kärnvärden, miljöstrategier, visioner, eller andra emotionella värden.

Servicebelysande

Budskap som stärker uppfattningen av er kundservice. Kan handla om att lyfta fram personal, vanliga frågor eller annan värdefull information.

Vill du att vi kontaktar dig med mer info?

Meny