Så här kan FINQR hjälpa detaljhandeln
Genom att knyta samman tjänster och information frigörs stor kraft som kan användas för att förbättra kundupplevelsen i stort genom bland annat smidigare köpprocesser, betalningar och leveranser. Sammanlänkningen av data och tjänster kan också användas för att öka kundförståelsen som i sin tur kan öka försäljningen och minska churn.
FINQR-plattformen är byggd med flexibilitet i grunden och på tanken att vara en del i ett digitalt ekosystem, stort som litet. Genom vårt API kan vi koppla upp oss mot alla system som har ett API, oavsett om det gäller ordersystem, ekonomisystem eller någon annan typ av plattform. Du har även möjlighet att bygga dina egna lösningar direkt mot vårt API.
Vår plattform automatiserar er kundreskontra och låter datan flöda vidare till era system. Men det finns så mycket mer. Med oss kan du rikta budskap mot dina kunder och personifiera betalupplevelsen. Genom vår rapportmotor kan du analysera betalningsvilja bland dina kunder och skapa segment för olika typer av åtgärder. Hitta insikterna som döljer sig i havet av information, och skapa flöden som stärker kundupplevelsen och företagets kassaflöde.