Vi är extra nöjda med att FINQR är så ödmjuka och snabba på återkoppling. Effekten sedan vi började använda deras plattform är att vi sparar mycket tid och har ökat kontrollen. Vi har dessutom lättare att prognostisera.
Factoring/Fakturaköp är en tjänst som snabbt och enkelt låter dig frigöra kapital till din verksamhet. Med hjälp av fakturaköp kan du sälja företagets fakturor till FINQR och på så sätt få loss kapital inom 24 timmar. Resultatet blir bättre likviditet och du väljer själv vilka fakturor du vill finansiera. Smidigt va?
Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi så snart som möjligt.
Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi så snart som möjligt.
Det första steget är att du kontaktar oss med en förfrågan om factoring. Vi behandlar ditt ärende direkt, för att du ska få ett beslut så snabbt som möjligt.
Efter vår bedömning tar vi fram ett prisförslag och erbjudande om factoring anpassat efter dig. När du godkänner erbjudandet, startar vi finansieringsprocessen.
Vi är extra nöjda med att FINQR är så ödmjuka och snabba på återkoppling. Effekten sedan vi började använda deras plattform är att vi sparar mycket tid och har ökat kontrollen. Vi har dessutom lättare att prognostisera.
Lars Brydolf
Klubbchef, Öijared GK
Genom att använda FINQR Fakturaservice har vi stärkt relationen till våra kunder samtidigt som vårt interna arbete blivit mer tids- och kostnadseffektivt. Vi kan fokusera mer av våra interna resurser mot rätt mål: att stödja startups i deras tillväxtresor.
André Johansson
VD, Connect Sverige, Region Syd
Då vi hanterar en stor administration krävs en effektiv lösning för vår faktureringshantering. FINQR har den kunskap och de verktyg som krävs för att tillmötesgå våra behov samtidigt som man erbjuder en mycket bra kundsupport, både för mig som företag samt för klubbens medlemmar.
Johan Mihkelson Ringqvist
Ägare, Ekholmsnäs Golf
Vi valde FINQR för att det är ett modernt och nytänkande bolag som på ett smidigt och flexibelt sätt kan öka betalupplevelsen för våra fakturakunder.
Niklas Tyrén
CFO, Kjell & Company
Vi på Sendify värdesätter att ha en samarbetspartner som förstår våra utmaningar och är lyhörda för feedback. Som vår faktureringspartner kan vi lita på att de sköter uppföljning och indrivning av fakturor, vilket ger oss tid till att göra det vi är bäst på – hjälpa småföretagare att förenkla sin frakt.
Julia Nilsson
Customer Success Manager, Sendify
Det är skönt att både avprickning, aktivering och kreditering sker automatiskt efter betalningar. Det har sparat oss mycket tid och gjort oss snabbare i vår service.
Mårten Olander
VD & Klubbchef, Kalmar Golfklubb