Smidigare och snyggare betalupplevelse för dina fakturamottagare
Nu blev det plötsligt lite smidigare, tydligare och snyggare för alla dina fakturamottagare (även kallade gäldenärer på fikonspråk). Vi syftar på den rykande färska versionen av MY FINQR som vi precis släppt. Nu kan den i ordets rätta bemärkelse kallas för fakturaportal.
Vad är MY FINQR?
Varje gång en faktura skickas genom FINQR, oavsett om det är via e-post, brev eller som e-faktura, så skapas det även en identisk interaktiv webbfaktura. Mottagaren har alltid tillgång till webbfakturan via MY.FINQR.SE – där de enkelt kan logga in och se status för sina fakturor.
Tydligare vy för webbfaktura
I den nya vyn för webbfakturan har vi arbetat med att lyfta fram ditt varumärke ännu mer och skapa en tydligare överblick. Fakturamottagaren ser i vilket steg fakturan befinner sig och de har direkt tillgång till kopplade filer.
Som vanligt finns vanliga frågor och svar, samt kontaktuppgifter till kundservice nära till hands. Nytt är att vi även har lagt till en liten pratbubbla nere till höger. Därifrån kan gäldenären söka sig fram till svaret på sin fråga, eller välja att ställa sin fråga via mejl eller chat.
Genom menyn uppe till höger har fakturamottagaren alltid tillgång till översikten för alla aktiva fakturor från er.
Översikt över alla aktiva fakturor
Ytterligare en ny smart funktion i MY FINQR är fakturaöversikten. Här kan era fakturamottagare se alla aktiva fakturor som ni skickat till dem. De får en summering av beloppet, samt kan sortera på förfallodatum, belopp m.m. Smidigt eller hur?
Bara början
Vårt tips är: håll 🤓 korpgluggarna öppna, för detta är bara början. Vi kommer fortsätta att utveckla MY FINQR för att ge dina kunder den bästa och smidigaste betalupplevelsen.
Vi finns alltid här
Hoppas du är lika glad över produktnyheterna som vi är. Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har frågor.
Mejla [email protected], eller ring oss på 010-150 81 00